U skupiny firem Qanto jsme uspěli s řešením mySTOCK® WMS. Od softwaru se očekávají vysoké úspory v oblasti nákladů na skladování a také zvýšení efektivity skladových procesů.
V rámci nově postaveného velkoobchodního skladu bylo nasazení řešení naplánováno na duben. Kvůli pandemii ale došlo k mírnému posunu na straně zákazníka a nasazení se odložilo na květen, kdy proběhlo přestěhování celého skladu a zahájení provozu.
„Rozhodli jsme se pro WMS od společnosti KVADOS, protože z jiných projektů víme, že umí dělat software nejlépe na trhu. Nejsou jen tvůrci a prodejci softwaru, ale vždy se snaží dívat na spolupráci i z pohledu zákazníka a dotahují věci do konce, což se potvrdilo i u tohoto projektu,“ komentuje spolupráci Stanislav Vodička ml., jednatel skupiny firem Qanto.
Kromě již zmíněných přínosů očekávají ve skupině firem Qanto zjednodušení a zrychlení manipulace i vychystávání zboží. Kvadosí WMS řídí skladové procesy od předpříjmu, příjmu a náročné expedice až po inventury. Jsou využívány standardní funkčnosti (reporting, dashboard) a nesmí chybět ani intuitivní řízení práce skladníků pomocí PDA.
„Jsem pyšný na náš tým, který se i přes situaci spojenou se šířením koronaviru přesunul do skladu na okraji Svitav a připravoval vše potřebné pro najetí do ostrého provozu,“ říká Miroslav Hampel, generální ředitel společnosti Kvados. „Nasazením ale spolupráce nekončí. Intenzivně teď pracujeme na propojení se softwarem Tasha, který našemu klientovi usnadní plánování rozvozu zboží. A dále se věnujeme rozvoji funkčnosti průběžných inventur či optimalizaci přeskladňování pro další zvyšování expedičního výkonu,“ dodává Miroslav Hampel.