25 years of innovation


myCASH® Retail management

Moderní styl maloobchodního prodeje

Produktový list

Více než pokladní systém

UCELENÉ SOFTWAROVÉ ŘEŠENÍ VEŠKERÝCH PROCESŮ MALOOBCHODNÍHO PRODEJE, VHODNÉ PRO STŘEDNÍ A VĚTŠÍ PRODEJNÍ SÍTĚ, VČETNĚ PODPORY MODELU FRANŠÍZOVÝCH PARTNERŮ

myCASH® je uceleným řešením pro maloobchodní prodejny a jejich sítě, včetně podpory modelu franšízových partnerů.

Předností pokladního informačního systému myCASH® je celá řada moderních nástrojů pro řízení motivace koncového spotřebitele k opakovaným nákupům, včetně využití personifikovaných dat. myCASH® obsahuje také propracovaný věrnostní systém provázaný s manažerskými výstupy pro efektivní plánování spotřebitelských akcí, včetně segmentace zákaznických skupin. Umožňuje tím personifikovat prodeje podle konkrétních klientů a marketingově cílit nabídku zboží a služeb.

Přínosný je propracovaný nástroj pro optimalizaci a řízení procesů skladových zásob se zásobováním jednotlivých prodejen. Systém zefektivňuje práci zásobovacímu oddělení díky zohledňování sezonnosti, vlivu počasí a dalších vstupů pro optimalizaci velikosti zásob. Součástí řešení myCASH® je maloobchodní prodejní terminál navržený pro velmi rychlou a snadnou obsluhu. Proces prodeje usnadňuje integrace obrázků a fotografií výrobků, a to především pro rychlejší orientaci a vyhledávání sortimentu při prodeji.

Vítanou inovaci představuje nahrazení tradičního znakového displeje plnohodnotným monitorem. Ten zákazníka informuje o aktuálním nákupu a celkové ceně, zároveň jej cíleně marketingově oslovuje.

Zpříjemnit zákazníkům nákup, oslovit je, zaujmout je, a především je motivovat k tomu, aby provedený nákup nebyl poslední a spotřebitelé se opětovně vraceli, taková je filozofie myCASH®.


MODULY myCASH®

ZÁKLADNÍ

Maloobchodní prodejní terminál · Komplexní skladová evidence dle prodejen a umístění · Evidence objednávek zákazníků · Komplexní evidence objednávek vydaných vůči dodavatelům · Centrální prodejní katalog a rozsáhlé nástroje pro řízení cenotvorby · Efektivní zásobování včetně plánování prodejů · Vnitropodniková pokladna · Rozsáhlé nástroje pro věrnostní program · Propracovaný reporting a vyhodnocování dat

ROZŠIŘUJÍCÍ

Manažerský informační systém (MIS) · Podvojné účetnictví nebo integrační modul na účetní evidenci · Podpora režimu pro duty free prodej · Evidence docházky zaměstnanců

 

STĚŽEJNÍ PILÍŘE myCASH®

Funkční rozsah řešení myCASH® využívá dlouholeté zkušenosti desítek úspěšných obchodníků a společností provozujících rozsáhlé maloobchodní sítě. myCASH® tedy není jen prodejním softwarem, ale představuje i know-how a best practices v oblasti úspěšného maloobchodu.

Funkční a technologické pilíře myCASH® -  moderního pokladního systému pro maloobchod

Architektura systému myCASH® je navržena pro rozsáhlé obchodní sítě s obsluhou variabilního počtu prodejních terminálů.
Samotné terminály fungují nezávisle i při ztrátě spojení s centrálním serverem, díky provozu v offline režimu zůstává chod prodejny nepřerušen. Po obnovení spojení se data se serverem automaticky synchronizují. myCASH® spolupracuje s většinou dostupných platebních terminálů, včetně těch s podporou internetových plateb. 


Pokladní terminál myCASH® je oboustranně integrován s platebním terminálem. Zajišťuje tak rychlé odbavení při placení a eliminaci chyb. Paleta platebních nástrojů je široká a zahrnuje hotovostní platby, a to současně v různých měnách a i souběžně s platbami platebními kartami, akceptaci poukázek, voucherů a podobně.



myCASH® přináší řešení, které usnadňuje obsluhu zákazníků, zrychluje odbavení a podporuje standardní i specializovaný hardware. Díky efektivitě prodejních procesů se mohou prodavači a vedoucí věnovat zákazníkům a ti se do prodejen rádi vrátí, protože na ně bude vždy čekat personifikovaná nabídka, zajímavé cenové a věrnostní akce i rychlé a pohodlné placení u pokladny.

 

Hlavní přínosy řešení myCASH®

  • Řízení na základě aktuálních, reálných a objektivních kritérií a dat
  • Vyhodnocovací a manažerské reportingové nástroje
  • Optimalizace pro velké prodejní sítě, včetně podpory franšízových partnerů
  • Standardizace veškerých procesů podle best practices a definovaných pravidel
  • Otevřenost pro speciální zákaznické úpravy

Pro více informací

Rádi si s Vámi domluvíme schůzku, na které získáte komplexní představu o přínosech našich řešení

Naše obchodní oddělení můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 597 403 403 a na e-mailu: obchod@kvados.cz či prostřednictvím kontaktního formuláře.




Řešení myCASH® ve společnosti TRAVEL FREE


Martin Šoun, Systém Consultant společnosti TRAVEL FREE


„Před deseti lety jsme všechno budovali od nuly a KVADOS je pro nás doslova životním partnerem. Začalo to rozhodnutím, že si vybereme kvadosácký VENTUS. Postupem času jsme začali používat další produkty. Například jsme vyměnili pokladní systém za myCASH a nasadili manažerský informační systém.“


Martin Šoun
System Consultant společnosti TRAVEL FREE

Další reference 

Řešení myCASH® využívají například tito další zákazníci:


O společnosti

O společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínky

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás