myCASH® Retail management

Moderní styl maloobchodního prodeje

Produktový list

Více než pokladní systém

UCELENÉ SOFTWAROVÉ ŘEŠENÍ VEŠKERÝCH PROCESŮ MALOOBCHODNÍHO PRODEJE, VHODNÉ PRO STŘEDNÍ A VĚTŠÍ PRODEJNÍ SÍTĚ, VČETNĚ PODPORY MODELU FRANŠÍZOVÝCH PARTNERŮ

myCASH® je uceleným řešením pro maloobchodní prodejny a jejich sítě, včetně podpory modelu franšízových partnerů.

Předností pokladního informačního systému myCASH® je celá řada moderních nástrojů pro řízení motivace koncového spotřebitele k opakovaným nákupům, včetně využití personifikovaných dat. myCASH® obsahuje také propracovaný věrnostní systém provázaný s manažerskými výstupy pro efektivní plánování spotřebitelských akcí, včetně segmentace zákaznických skupin. Umožňuje tím personifikovat prodeje podle konkrétních klientů a marketingově cílit nabídku zboží a služeb.

Přínosný je propracovaný nástroj pro optimalizaci a řízení procesů skladových zásob se zásobováním jednotlivých prodejen. Systém zefektivňuje práci zásobovacímu oddělení díky zohledňování sezonnosti, vlivu počasí a dalších vstupů pro optimalizaci velikosti zásob. Součástí řešení myCASH® je maloobchodní prodejní terminál navržený pro velmi rychlou a snadnou obsluhu. Proces prodeje usnadňuje integrace obrázků a fotografií výrobků, a to především pro rychlejší orientaci a vyhledávání sortimentu při prodeji.

Vítanou inovaci představuje nahrazení tradičního znakového displeje plnohodnotným monitorem. Ten zákazníka informuje o aktuálním nákupu a celkové ceně, zároveň jej cíleně marketingově oslovuje.

Zpříjemnit zákazníkům nákup, oslovit je, zaujmout je, a především je motivovat k tomu, aby provedený nákup nebyl poslední a spotřebitelé se opětovně vraceli, taková je filozofie myCASH®.


MODULY myCASH®

ZÁKLADNÍ

Maloobchodní prodejní terminál · Komplexní skladová evidence dle prodejen a umístění · Evidence objednávek zákazníků · Komplexní evidence objednávek vydaných vůči dodavatelům · Centrální prodejní katalog a rozsáhlé nástroje pro řízení cenotvorby · Efektivní zásobování včetně plánování prodejů · Vnitropodniková pokladna · Rozsáhlé nástroje pro věrnostní program · Propracovaný reporting a vyhodnocování dat

ROZŠIŘUJÍCÍ

Manažerský informační systém (MIS) · Podvojné účetnictví nebo integrační modul na účetní evidenci · Podpora režimu pro duty free prodej · Evidence docházky zaměstnanců

 

STĚŽEJNÍ PILÍŘE myCASH®

Funkční rozsah řešení myCASH® využívá dlouholeté zkušenosti desítek úspěšných obchodníků a společností provozujících rozsáhlé maloobchodní sítě. myCASH® tedy není jen prodejním softwarem, ale představuje i know-how a best practices v oblasti úspěšného maloobchodu.

Funkční a technologické pilíře myCASH® -  moderního pokladního systému pro maloobchod

Architektura systému myCASH® je navržena pro rozsáhlé obchodní sítě s obsluhou variabilního počtu prodejních terminálů.
Samotné terminály fungují nezávisle i při ztrátě spojení s centrálním serverem, díky provozu v offline režimu zůstává chod prodejny nepřerušen. Po obnovení spojení se data se serverem automaticky synchronizují. myCASH® spolupracuje s většinou dostupných platebních terminálů, včetně těch s podporou internetových plateb. 


Pokladní terminál myCASH® je oboustranně integrován s platebním terminálem. Zajišťuje tak rychlé odbavení při placení a eliminaci chyb. Paleta platebních nástrojů je široká a zahrnuje hotovostní platby, a to současně v různých měnách a i souběžně s platbami platebními kartami, akceptaci poukázek, voucherů a podobně.



myCASH® přináší řešení, které usnadňuje obsluhu zákazníků, zrychluje odbavení a podporuje standardní i specializovaný hardware. Díky efektivitě prodejních procesů se mohou prodavači a vedoucí věnovat zákazníkům a ti se do prodejen rádi vrátí, protože na ně bude vždy čekat personifikovaná nabídka, zajímavé cenové a věrnostní akce i rychlé a pohodlné placení u pokladny.

 

Hlavní přínosy řešení myCASH®

  • Řízení na základě aktuálních, reálných a objektivních kritérií a dat
  • Vyhodnocovací a manažerské reportingové nástroje
  • Optimalizace pro velké prodejní sítě, včetně podpory franšízových partnerů
  • Standardizace veškerých procesů podle best practices a definovaných pravidel
  • Otevřenost pro speciální zákaznické úpravy

Pro více informací

Rádi si s Vámi domluvíme schůzku, na které získáte komplexní představu o přínosech našich řešení

Naše obchodní oddělení můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 597 403 403 a na e-mailu: obchod@kvados.cz či prostřednictvím kontaktního formuláře.




Řešení myCASH® ve společnosti TRAVEL FREE


Martin Šoun, Systém Consultant společnosti TRAVEL FREE


„Před deseti lety jsme všechno budovali od nuly aa KVADOS je pro nás doslova životním partnerem. Začalo to rozhodnutím, že si vybereme kvadosácký VENTUS. Postupem času jsme začali používat další produkty. Například jsme vyměnili pokladní systém za myCASH a nasadili manažerský informační systém.“


Martin Šoun
System Consultant společnosti TRAVEL FREE

Další reference 

Řešení myCASH® využívají například tito další zákazníci:


O společnosti

O společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínky

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás