25 years of innovation


mySTOCK® Warehouse management

Řízení logistiky a skladových procesů

Produktový list

Logika, pořádek a umělá inteligence do Vašeho skladu

KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ PRO ŘÍZENÍ A OPTIMALIZACI LOGISTIKY, PROCESŮ A PRACOVNÍKŮ VE SKLADECH, S PLNOU PODPOROU MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍ

mySTOCK® Warehouse Management System (WMS) představuje komplexní řešení vnitropodnikové logistiky a nástroj pro řízení skladových procesů.

Lze jej využít ve všech společnostech s požadavky na nepřetržité procesy související s nákupem, skladováním a expedicí zboží, materiálu nebo polotovarů. Podpoří i výrobní provozy s vysokými nároky na zásobování v kvalitě a čase (dle přístupu „just in time“).

mySTOCK® je skutečně řízeným skladem – nikoliv pouhou rozšířenou skladovou evidencí nebo doplněním čteček pro snímání čárového kódu. Přináší to nejdůležitější – takzvanou „umělou inteligenci“. Díky ní již při příjmu zboží řídíte optimální umístění ve skladu – s vazbou na pohyby, objem a dostupnost zásob. Systém vyhodnocuje množství skladovaného zboží i objem a hmotnost nebo strukturu budoucí poptávky. Další kritéria pro výběr nejvhodnější pozice ve skladu jsou aktuální stav objednávek, průměrná obrátka zásob, rychlost vyskladnění z jednotlivých pozic, vlastnosti šarží a záruční doby nebo minimální odebírané množství (rozbalitelnost).

Všechny parametry mySTOCK® automaticky průběžně vyhodnocuje a přijímané zboží podle nich umisťuje. Obdobně optimalizuje i proces vyskladnění. Ušetříte tím náklady na skladování i manipulaci a zkrátíte dobu expedice. Skladovací proces lze řídit a parametrizovat dle jasných pravidel a ta přizpůsobit sezoně, objemu zakázek nebo dostupným zdrojům. Pracovníci dostávají úkoly, které mySTOCK® generuje podle nastavených definicí.

Poskytuje vám tak cenné informace o výkonech pro možnost motivace pracovníků logistiky. Součástí řešení je do posledního detailu promyšlená architektura a logika, která spojí veškeré prvky logistiky a skladu v jeden opravdu funkční celek.

HLAVNÍ SKLADOVÉ PROCESY (AGENDY) ZA PODPORY WMS

Evidence a zpracování přijatých objednávek · Komplexní příjem – vnější i vnitřní
· Přeskladnění zboží, včetně optimalizace uložení · Vychystání, kontrola, balení a expedice
· Podpora dopravy a přepravy · Kontrola
- dosažení maximální přesnosti a kvality všech skladových operací 
· Podrobná evidence · Nakládka a distribuce · Inventarizace · Analýzy a statistiky všech operací


Z ČEHO SE mySTOCK® SKLÁDÁ

mySTOCK® dodáváme jako kompletní balík zahrnující know-how v oblasti skladového hospodářství, logistiky a jeho optimalizace. Jeho součástí může být nejen samotné softwarové řešení s následnou podporou, ale také logistická studie, integrace na nejrůznější technologie, řídicí systém, manažerské nástroje a komplexní následná podpora. Samozřejmě umíme zajistit také veškeré potřebné hardwarové komponenty včetně dopravníků, automatických zakladačů, vah, třídiček nebo baliček.

Oblasti, ze kterých se skládá WMS řešení mySTOCK®Vedoucí pracovníci mají k dispozici nástroj mySTOCK® Manager. Jeho prostřednictvím sledují aktuální stav
a průběh procesů ve skladu, činnost pracovníků skladu a jejich plnění úkolů. Také mohou operativně přerozdělovat
a řídit kapacity tak, aby se eliminovala případná úzká místa.

mySTOCK® je robustním řešením moderního, inteligentního skladování. Nabízíme vám jej komplexně, od logistické studie přes návrh skladu po kompletní dodávku softwaru, know-how, technologií i zařízení a následné podpory.

Pomocí mobilních terminálů v online i offline režimu mySTOCK® maximálně podporuje efektivní pohyb a využití pracovníků ve skladu. Skladníci používají snadno přenosné přístroje, na které jim mySTOCK® zadává konkrétní úkoly a instrukce. Dokonce i komplexní inventarizace skladu probíhá za plného provozu podle řízeného procesu.

Hlavní přínosy řešení mySTOCK®

  • Komplexní pokrytí logistických zdrojů, procesů a technologií
  • Integrace skladových technologií
  • Zvýšení expedičního výkonu (zvýšení obrátkovosti zásob)
  • Operativní řízení distribuce dle aktuálních potřeb
  • Přesné informace o situaci ve skladu a jeho management na dálku

Pro více informací

Rádi si s Vámi domluvíme schůzku, na které získáte komplexní představu o přínosech našich řešení

Naše obchodní oddělení můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 597 403 403 a na e-mailu: obchod@kvados.cz či prostřednictvím kontaktního formuláře.




Řešení mySTOCK® ve společnosti GCE



Ladislav Cheben, generální ředitel společnosti GCE


„S KVADOSem spolupracujeme několik let. Řešení mySTOCK® je provázané s naším informačním systémem a stalo se nenahraditelným při zvyšování produktivity práce. Snížila se chybovost, zvýšil přehled o pohybu ve skladech a rovněž se mySTOCK® podílel na snížení počtu skladníků. K naplnění našich cílů tak obě kvadosácká řešení přispívají k naší spokojenosti nemalou měrou.“


Ladislav Cheben
generální ředitel společnosti GCE

Další reference 

Řešení mySTOCK® využívají například tito další zákazníci:


O společnosti

O společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínky

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás