10. 6. 2020
Webinář mySTOCK WMS: Přepněte řízení vašeho skladu na vyšší úroveň

Provádění běžných skladových úkonů jako příjem zboží či jeho vychystávání znáte z každodenního provozu vašeho skladu. Uvažovali jste někdy nad tím, jak tyto činnosti zefektivnit a zautomatizovat? Proč nenechat systém pracovat za vás, abyste mohli řešit jen důležitá rozhodnutí? Při výběru toho správného WMS je potřeba zvážit všechna rizika i výhody. Připravili jsme si pro vás WEBINÁŘ mySTOCK WMS, ve kterém vás zasvětíme do tajemství efektivního řízení skladu pomocí WMS, a to zcela zdarma. Na webinář se přihlásíte zde.

LOGIKA A UMĚLÁ INTELIGENCE DO VAŠEHO SKLADU
· středa 24. června 2020 od 14:00 hod.
· délka webináře: 45 minut

TÉMATA WEBINÁŘE

· Jak nechat WMS přemýšlet za vás
· Logika v řízení skladu – co to skutečně znamená?
· Co má umět WMS, aneb chtějte více než digitalizaci příjmových dokladů
· Na co nezapomenout při implementaci WMS

Z PRAXE – CO VÁM PŘINESE NASAZENÍ mySTOCK WMS:

· podporované procesy jako např. příjem, expedice, přemístění nebo reklamace
· využití moderních technologií, od mobilních terminálů až po automatizované sklady typu Kardex
· dispečerské a manažerské nástroje, reporting pro přehled dění ve skladu
· reálné úspory při optimalizaci procesů, snížení prostojů a vyšší produktivitě práce

PRO KOHO JE WEBINÁŘ URČEN:

· Pro maloobchodní, velkoobchodní a obchodně-výrobní firmy provozující sklad o velikosti alespoň 500 m2 s minimálně 5 pracovníky

WordPress Lightbox