4. 8. 2008
VENTUS a myAVIS™ řídí činnost stovek pracovníků společnosti PPM Europe

Skupina KVADOS úspěšně předala do ostrého provozu zakázkový modul v rámci ERP VENTUS, který umožňuje evidovat objednávky činnosti v oblastech merchandisingu, auditu jednotlivých zákazníků a efektivního řízení stovek až tisíců terénních pracovníků na stovkách prodejních jednotek v České republice. Produkt podporuje nejen plánování této činnosti, ale také operativní evidence až k finálnímu vyúčtování činnosti klientům a vyúčtování odpracované činnosti zaměstnancům a spolupracujícím osobám.

Součástí řešení je také online portál, který umožňuje zástupcům klientů v reálném čase přistupovat a sledovat plnění objednávek. Společnost PPM Europe patří k  největším společnostem v této oblasti ve střední Evropě.
Skupina KVADOS je pro společnost PPM Europe také dodavatelem řešení sloužícího k řízení auditu s využitím mobilních terminálů na platformě produktu myAVIS™ a plní roli komplexního integrátora informačních technologií pro celou skupinu.
 
 
WordPress Lightbox