
Elektronický oběh objednávek a faktur
Na rutinní procesy schvalování objednávek a faktur lze nasadit velkého pomocníka – procesní systém s definovaným workflow. Už žádné schvalování po e-mailech a dohledávání souvisejících podkladů. Ukážeme vám, jak může být vyřízení faktury rychlé a efektivní. Představíme také možnost integrace vytěžovacího software, který za vás všechny faktury do systému pořídí. Připravili jsme si pro vás další díl myTEAM WEBINÁŘE, a to zcela zdarma.
Digitalizace procesů může uvolnit ruce i vám!
ELEKTRONICKÝ OBĚH OBJEDNÁVEK A FAKTUR
- úterý 23. června od 15:00 hod.
- délka webináře: 45 minut
Jaká témata budou obsahem webináře:
- Jak efektivně nastavit proces schvalování objednávek a faktur?
- Jak si už na objednávce nastavit schválení faktury a podklady pro zaúčtování?
- S čím pomůže správně nastavený podpisový řád?
- Jak na rámcové objednávky s vazbou na smlouvy?
- Kdy se vyplatí uvažovat o vytěžování faktur?
Co si odnesete:
Mnoho doporučení, jak:
- optimalizovat práci při schvalování objednávek a faktur,
- na dobrou přípravu při digitalizaci procesů,
- pracovat s vytěžováním faktur,
- zefektivnit oběh dokumentů (stejně jako u našich spokojených klientů).
Praktické ukázky:
- Jak vypadá intuitivní softwarová aplikace
- Jak můžete i vy začít ihned využívat naše know-how
- Jednoduché vytěžování faktur z PDF
- Získáte demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma
Pusťte si záznam z webináře:
Vyzkoušejte produkt myTEAM® bez závazků na 14 dní zdarma.
Řečníci
-
Marek ŠímaAnalytik a konzultant