Logika a umělá inteligence do vašeho skladu

Provádění běžných skladových úkonů jako příjem zboží či jeho vychystávání znáte z každodenního provozu vašeho skladu. Uvažovali jste někdy nad tím, jak tyto rutinní činnosti zefektivnit a zautomatizovat? Proč nenechat systém pracovat za vás, abyste mohli řešit jen důležitá rozhodnutí? Vybrat to správné WMS není jen tak, je potřeba zvážit všechna rizika i výhody. Připravili jsme si pro vás první WEBINÁŘ mySTOCK WMS, ve kterém vás zasvětíme do tajemství efektivního řízení skladu pomocí WMS, a to zcela zdarma.

LOGIKA A UMĚLÁ INTELIGENCE DO VAŠEHO SKLADU

  • 24. června od 14:00 hod
  • délka webináře: 45 minut

 

JAKÁ TÉMATA BUDOU OBSAHEM WEBINÁŘE:

Jak nechat WMS přemýšlet za vás
Logika v řízení skladu – co to skutečně znamená?
Co má umět WMS, aneb chtějte více než digitalizaci příjmových dokladů
Na co nezapomenout při implementaci WMS

 

Z PRAXE – CO VÁM PŘINESE NASAZENÍ mySTOCK WMS:

podporované procesy jako např. příjem, expedice, přemístění nebo reklamace
využití moderních technologií, od mobilních terminálů až po automatizované sklady typu Kardex
dispečerské a manažerské nástroje, reporting pro přehled dění ve skladu
reálné úspory při optimalizaci procesů, snížení prostojů a vyšší produktivitě práce

PRO KOHO JE WEBINÁŘ URČEN:

Pro maloobchodní, velkoobchodní a obchodně-výrobní firmy provozující sklad o velikosti alespoň 500 m2 s minimálně 5 pracovníky

 

 


 

Pusťte si záznam z webináře:

Datum

24 Čvn 2020
Expired!

Čas

14:00 - 15:00

Řečníci

WordPress Lightbox