Webinář k novinkám

Před koncem roku jsme si pro Vás připravili další webinář myTEAM. Tématem budou ukázky několika nejzajímavějších novinek, které jsme pro vás připravili do poslední vydávané verzi myTEAM tohoto roku. Těšit se můžete na praktické ukázky vybraných změn z modulů Úkoly, Dokumenty, Objednávky vydané a Faktury přijaté, ServiceDesk a Projekty. WEBINÁŘEM Vás provede manažerka produktu Michaela, a to zcela zdarma.

Těšit se můžete na představení těchto novinek:

  • Eskalace neřešených úkolů – e-mailové upozornění při překročení termínu řešení i jako připomínka blížícího se termínu
    • Nový proces Revidování dokumentu
    • Parametrizace výběru objednávky při vytváření faktury
    • Rozšíření podpisových řádů faktur a objednávek o zakázku a partnera
    • Vrácení faktury k vyřizování námitek zpracovateli, pořizovateli a na předchozí schvalovatele
    • Kontrola nedodané objednávky na faktuře
  • Editor v ServiceDesku – formátování textu a vkládání obrázků
  • Mobilní ServiceDesk – požadavky v mobilní verzi
  • Změny v Ganttově diagramu
  • Kritická cesta v ganttově diagramu

Pokud máte zájem o záznam z webináře, přihlaste se prosím zde:






Datum

23 Lis 2021
Expired!

Čas

13:00 - 13:50

Řečník

WordPress Lightbox