Elektronický oběh objednávek a faktur

Na rutinní procesy schvalování objednávek a faktur lze nasadit velkého pomocníka – procesní systém s definovaným workflow. Už žádné schvalování po e-mailech a dohledávání souvisejících podkladů. Ukážeme vám, jak může být vyřízení faktury rychlé a efektivní. Představíme také možnost integrace vytěžovacího software, který za vás všechny faktury do systému pořídí. Připravili jsme si pro vás další díl myTEAM WEBINÁŘE, a to zcela zdarma.

Digitalizace procesů může uvolnit ruce i vám!

ELEKTRONICKÝ OBĚH OBJEDNÁVEK A FAKTUR

  • úterý 23. června od 15:00 hod.
  • délka webináře: 45 minut


Jaká témata budou obsahem webináře:

  • Jak efektivně nastavit proces schvalování objednávek a faktur?
  • Jak si už na objednávce nastavit schválení faktury a podklady pro zaúčtování?
  • S čím pomůže správně nastavený podpisový řád?
  • Jak na rámcové objednávky s vazbou na smlouvy?
  • Kdy se vyplatí uvažovat o vytěžování faktur?

 

Co si odnesete:

Mnoho doporučení, jak:

  • optimalizovat práci při schvalování objednávek a faktur,
  • na dobrou přípravu při digitalizaci procesů,
  • pracovat s vytěžováním faktur,
  • zefektivnit oběh dokumentů (stejně jako u našich spokojených klientů).


Praktické ukázky:

  • Jak vypadá intuitivní softwarová aplikace
  • Jak můžete i vy začít ihned využívat naše know-how
  • Jednoduché vytěžování faktur z PDF
  • Získáte demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma

 


 

Pusťte si záznam z webináře:

 

Vyzkoušejte produkt myTEAM® bez závazků na 14 dní zdarma.

Datum

23 Čvn 2020
Expired!

Čas

15:00 - 15:45

Řečníci

WordPress Lightbox