Ke stažení

VZDÁLENÁ PODPORA
Pro pohodlnější spolupráci s naším oddělením Service Desk si můžete stáhnout a spustit program TeamViewer QuickSupport. Díky němu vám pak konzultanti Service Desku po připojení k takzvané vzdálené ploše rychleji a snáze pomohou vyřešit problém s počítačem, PDA či tabletem.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ, ZÁRUČNÍ A SERVISNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní, záruční a servisní podmínky jsou závazným dokumentem, který upravuje vztahy mezi společností KVADOS a jejími klienty. Servisní/reklamační list musí být správně vyplněn a přiložen ke každému zařízení, u kterého má společnost KVADOS zajistit vyřešení procesu reklamace či záručního nebo pozáručního servisu.
PRODUKTOVÉ LISTY
Níže si můžete stáhnout ve formátu PDF aktuální produktové listy všech nabízených řešení.

LOGO

Níže si můžete stáhnout logo společnosti KVADOS

WordPress Lightbox