22. 11. 2021
Webinář k novinkám v myTEAM

Před koncem roku jsme si pro Vás připravili další webinář myTEAM. Tématem budou ukázky několika nejzajímavějších novinek, které jsme pro vás připravili do poslední vydávané verzi myTEAM tohoto roku. Těšit se můžete na praktické ukázky vybraných změn z modulů Úkoly, Dokumenty, Objednávky vydané a Faktury přijaté, ServiceDesk a Projekty.

Přihlásit se na webinář můžete ZDE.

Těšit se můžete na představení těchto novinek:

  • Eskalace neřešených úkolů – e-mailové upozornění při překročení termínu řešení i jako připomínka blížícího se termínu
    • Nový proces Revidování dokumentu
    • Parametrizace výběru objednávky při vytváření faktury
    • Rozšíření podpisových řádů faktur a objednávek o zakázku a partnera
    • Vrácení faktury k vyřizování námitek zpracovateli, pořizovateli a na předchozí schvalovatele
    • Kontrola nedodané objednávky na faktuře
  • Editor v ServiceDesku – formátování textu a vkládání obrázků
  • Mobilní ServiceDesk – požadavky v mobilní verzi
  • Změny v Ganttově diagramu
  • Kritická cesta v ganttově diagramu

 

    WordPress Lightbox