
Digitální správa nemovitostí i požadavků
Každá společnost se během roku setká s pravidelnými či náhodnými požadavky na údržbu nemovitostí, nákup hardwaru nebo nábor zaměstnanců. Poradíme vám, jak účinně pracovat s požadavky od výměny zlomené kliky až po celkovou správu budov. A hlavně, jak to vše dělat digitálně a jednoduše! Zveme vás na WEBINÁŘ myTEAM a to zcela zdarma.
TÉMATA WEBINÁŘE
- Jaká je ve firmách praxe s řízením požadavků?
- Jak na efektivní management požadavků?
- Proč je důležité definovat kritéria jednotlivých požadavků?
- Jak získat snadný přehled a kontrolu nad vašimi nemovitostmi?
- S čím pomůže elektronická evidence plánovaných revizí?
- Jak snadno najít dokumenty k jednotlivým nemovitostem?
- a další zajímavosti z oblasti řízení nemovitostí a SD požadavků
CO SI ODNESETE
Spoustu tipů, jak:
- evidovat své nemovitosti a požadavky na jednom místě
- získat bezpečné místo ke všem dokumentům
- ušetřit čas hledáním při provádění revizí
- efektivněji plnit náhodné a pravidelné požadavky
Praktické ukázky:
- Jak založit požadavek, aby byl efektivně vyřešen?
- Jak pracovat s interní evidencí nemovitostí?
- Jak vám při správě pomohou moduly myTEAM Nemovitosti a Service Desk
- Získáte demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma
Pusťte si záznam z webináře: