Více aktualit

Vrcholové setkání, na kterém jsme nechyběli

Retail Summit patří mezi 3 největší obchodní konference v Evropě. V dosavadní více než 20leté historii dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu. A my jsme byli u toho!

Horkým tématem Retail Summitu 2018 bylo hledání rovnováhy v protichůdném světě, kdy technologie zásadně mění byznys, ale současně o úspěchu více než jindy rozhodují lidé. Ve dnech 5. – 7. 2. 2018 v pražském Clarion Congress Hotelu se setkalo více než tisíc obchodníků a dodavatelů, včetně našich zástupců. Společně zde nejen diskutovali, jak dál na maloobchodního trhu, ale také se zde vytvářely podmínky pro řadu oficiálních i neformálních jednání směřujících k rozšíření stávající spolupráce.

„Ocenila jsem možnost setkat se s významnými majiteli, manažeři i specialisty na maloobchodní trh a povídat si o jejich potřebách na našem stánku. Nabízeli jsme zde prý nejchutnější občerstvení - kuličky Marlenka našeho stávajícího klienta, kterému pomáháme nejen řídit projekty, ale také sklady hotových výrobků. Je dobré vidět na vlastní oči, že technologie podstatně mění svět obchodu a my jsme součástí této evoluce. Konference byla plná informačních vystoupení významných osob z oblasti retailu. Opravdu inspirativní show představil Jan Binar, prezident Asociace komunikačních agentur, který prezentoval na téma „Konzument umřel, ať žije člověk!“, říká Jitka Pastrňáková, která se konference také zúčastnila.

zpět na přehled


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás