Více aktualit

Úkoly, kam se podíváš - 1. část seriálu o manažerském řízení

Celý pracovní proces je bez nadsázky plnění úkolů. Řítí se to na vás ze všech stran: tohle je třeba vyřešit, přeposlat, zadat, termín už hoří. Je tedy až s podivem, jak málo sofistikované nástroje jsou pro práci s úkoly využívány. V prvním díle seriálu praktických manažerských tipů si proto posvítíme právě na ně.

 „Nezapomeň mi schválit ten cesťák,“ volá na vás kolega ráno na chodbě. Pak otevřete e-mail a vidíte každý den totéž - úkoly a zase úkoly.
Mohlo by se zdát, že i přes absenci nástrojů pro zadávání, sledování a vyhodnocování úloh středního a vrcholového managementu to v mnoha firmách funguje. Že kolující e-maily a zápisy z porad ve Wordu nebo v Excelu vlastně stačí. Nezřídka je to však vykoupeno tvrdou prací a vynaloženým časem manažerů.

Jednoduché řešení nastíněných problémů přináší řešení myTEAM® a jeho centrální úkolovník pro každého pracovníka:
• úkoly třídí na ty, které zadáváte, a ty, které plníte, hlídá za vás termíny;
• ke každému úkolu lze připojit jakýkoli soubor nebo odkaz;
• úkoly vyplývající z opakujících se firemních procesů se generují automaticky;
• a hlavně – každý vidí všechny své úkoly na jednom místě a nemusí je pracně vyhledávat v několika systémech.


Věci se s myTEAM® dávají do pohybu. Lidé se svými úkoly začínají více zabývat. Je třeba, aby iniciátorem změny bylo samo vedení společnosti, a překonat kritický čas, kdy si organizace na novou metodu práce zvyká. Přesně zadané úkoly, s jasným termínem, správně určeným řešitelem a kontrolou jsou totiž klíčem k úspěchu.

A tom, jak vyzrát na dlouhé, nudné a často neefektivní porady, zase příště!

zpět na přehled


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás