Více aktualit

KVADOS zveřejnil nové všeobecné obchodní podmínky, sjednocují řešení servisu zařízení

V rámci standardizace a sjednocování procesů jsme v KVADOSu připravili nové „Všeobecné obchodní, záruční a servisní podmínky společnosti KVADOS“ (zkráceně „Všeobecné podmínky“). Platit začaly k 1. 7. 2015. Týkají se dodávek zboží a služeb, zejména hardwaru, softwaru, spotřebního a pomocného materiálu, náhradních dílů, dokumentace a podobně. V dokumentu je detailně popsán postup, jak řešit záruční a pozáruční servis zařízení zakoupených u KVADOSu.

Vždy aktuální a platné znění je k dispozici na webových stránkách kvados.cz. Tamtéž lze stáhnout i aktualizovaný „servisní list“, který je nedílnou součástí reklamačního procesu a je nutný k řešení záručního i pozáručního servisu. Jeho řádné vyplňování klienty usnadní a zrychlí vyřizování reklamací.

zpět na přehled


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás