Více aktualit

Jak mít firemní písemnosti opravdu pod kontrolou?

Všechny firemní dokumenty, ať už ty písemné, nebo elektronické, mají svůj životní cyklus, a občas tak trochu žijí svým vlastním životem. Někdo pomůže písemnosti na svět, jiný ji upravuje, pak přichází kolečko připomínkování, až dokument dozraje ke svému schválení a finálnímu podpisu. Následně se ocitá v archivu, a když se čas nachýlí, ukončí jeho putování skartovačka. Chcete-li mít v konkrétní moment po ruce aktuální verzi, stojí to mnohdy značné úsilí a nemálo drahocenného času.

Co s tím?

Klíčem k modernímu řízení dokumentů je mít je všechny na jednom místě, ideálně navedené v systému pro správu dokumentů, pro který se používá označení Document Management System (DMS). Naše řešení myTEAM® pracuje se systémy DMS úspěšně už několik let. Aktuálně připravujeme novou verzi myTEAM® NG, v níž moduly pro řízení smluv nebo směrnic s využitím DMS dále inovujeme. Můžete tak s klidným svědomím zapomenout na vkládání dokumentů do šanonů, označování tzv. košilkami i na chaotický systém adresářů jednotlivých pracovníků. Chcete-li mít firemní písemnosti opravdu pod kontrolou, pak je DMS tím pravým pomocníkem.

Více informací vám rád poskytne náš obchodní tým, a to například na e-mailu obchod@kvados.cz.

zpět na přehled


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás