Více aktualit

Chyba jako výzva

Už nějakou dobu si kladu otázku, jak trendům v nákupním chování nepodlehnout. A z pohledu mé pracovní pozice a odpovědnosti za kvalitní výrobu v KVADOSu naopak zajistit, aby náš software byl stále lepší, vybaven novými funkcionalitami, které vám usnadní a zpříjemní práci a přispějí k její vyšší efektivitě. S každým zásahem do fungujícího systému totiž vzniká riziko zavlečení chyb. Jak to ale řešit v praxi? Jak otestovat pokud možno všechny funkcionality, ve všech zákaznických verzích a specifikacích, a zároveň zajistit, aby vám nová verze byla dodána ve slíbeném čase a za akceptovatelné náklady na testování?

V řešení tohoto rébusu nám pomáhají automatické UI testy. Testy uživatelského rozhraní simulují práci uživatele a dle definovaných testovacích scénářů procházejí jednotlivé funkčnosti a identifikují případné chyby. 

Můžete namítnout, že i přes tato opatření se v nových verzích našeho softwaru chyby objevují. Ano, je tomu tak. Některé funkcionality nejsou zkrátka pomocí automatických testů testovatelné. Obvykle se jedná o oblasti, které pro otestování vyžadují připojení periferií, chyby mohou být způsobeny také specifickými požadavky na výkon nebo se projeví až při souběžné práci uživatelů. 

A jak jsme s automatickými testy daleko? To se dočtete v celém článku časopisu yourK (ke stažení ve formátu PDF)

 

zpět na přehled


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás