Více aktualit

Více

10.9.2019
Implementovali jsme myTEAM u společnosti IBG Česko s.r.o.

Pro přední středoevropskou společnost v oblasti zajištění nesíťové energie jsme implementovali software myTEAM®. Ten si v IBG Česko s.r.o. vybrali v rámci tvorby firemní strategie na další roky a v rámci výběru vhodného nástroje pro podporu manažerského řízení a spolupráce celé společnosti. V tuto chvíli již v produkčním provozu využívají řízení úkolů na strategické i operativní úrovni, v myTEAM® vedou a řídí své porady a část uživatelů také využívá mobilního úkolovníku tak, aby mohli mít všechny své i zadané povinnosti dostupné odkudkoli. V další fázi přibyde řízení smluv a automatizace a řízení směrnic ve společnosti.

 

 

Více

7.8.2019
Nové vydání myRELEASE a produktové novinky

Máme za sebou další aktualizace v našich produktech. Připravili jsme pro Vás proto opět souhrn toho nejdůležitějšího, na čem jsme v uplynulém období pracovali. Možná jste zaregistrovali boom, který doprovází zavedení eKasy na Slovensku. Rádi bychom Vás informovali, že naše produkty VENTUS® a myCASH® jsou na novou legislativu připraveny. Stejně tak jsme zareagovali na změny v souvislosti s novým Systémem sledovatelnosti tabákových systémů.

Systém myTEAM® jsem propojili se službou Dopis Online, návštěva poštovní pobočky je tak minulostí, vše vyřídíte z pohodlí kanceláře. A co naše WMS mySTOCK®? Řízený sklad se neobejde bez vhodných čtecích zařízení. Proto pro Vás pravidelně testujeme novinky na trhu, tentokrát jsme se zaměřili na zařízení našeho partnera Zebra a opět si tak ověřili kompatibilnost s naším WMS klientem.

Přečtěte si nový myRELEASE a dozvíte se spoustu užitečných informací!

A pokud Vás kterákoliv zpráva zaujme, kontaktujte náš obchodní tým: obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit také krátké video na YouTube: https://youtu.be/cVVpHyOUWGQ.

 

Více

12.6.2019
R. Jelínek přechází na novou generaci řešení myAVIS

Po 13 letech používání produktu myAVIS® SFA (Sales Force Automation) přechází RUDOLF JELÍNEK na novou generaci řešení s využívanou technologií Android. Obchodní zástupci tak mohou lépe pracovat s aktuálními informacemi o produktech, kontaktech i s reporty. Kromě základního modulu budou implementovány moduly Obchod, CRM, Logistika a Finance. Uživatelům myAVIS® přinese aplikace zvýšení komfortu při práci v terénu.

 

 

Více

12.6.2019
Systém mySTOCK implementujeme pro našeho klienta EURO NÁŘADÍ

Systém mySTOCK® pro podporu a řízení skladových a logistických procesů vyvíjíme a implementujeme také pro našeho klienta EURO NÁŘADÍ. Cílem je pozvednout skladové procesy a efektivitu na vyšší úroveň, a to zejména zaskladnění z příjmu a vychystání zboží. Dnes skladník vybírá umístění pro zaskladnění dle paměti a zkušenosti, kde co leží. Následně je zboží vychystáváno po jednotlivých objednávkách napříč celým skladem. Nově se bude vychystávat s rozpadem na vychystávací dávky dle práv pracovníků, podle dostupné manipulační techniky a dalších řídících parametrů včetně možnosti připravovat více objednávek paralelně – takzvaný multipicking. Nasazení je plánováno na červenec 2019.

 

 

Více

12.6.2019
Společnost IKN Czech bude využívat řešení myTEAM

Do rodiny našich klientů jsme nedávno přivítali i společnost IKN Czech. Ta vytváří inovativní řešení pro výrobu cementu, vápna, magnezitu, keramzitu, zpracování železné rudy, pro papírenský a chemický průmysl. Při organizaci práce jim bude nově pomáhat řešení myTEAM®, a to konkrétně v oblastech řízení strategických a operativních úkolů či řízení porad. V budoucím období plánuje IKN Czech využívat i modul myTEAM® zaměřený na projektové řízení.

 

 

Více

12.6.2019
Implementace myCASH na dalších prodejnách

Za poslední půlrok jsme implementovali myCASH® do dalších prodejen našich stávajících klientů. Novou pobočku otevřela společnost AMERIGO v OC Olympia Plzeň. Využívají nyní také mobilní kasu, se kterou mohou přejíždět mezi prodejnami. Řešení myCASH® se objevilo na nové pobočce společnosti VELTA Free Shop, která byla otevřena v Rožanech. Nejvíce prodejen ale otevřela společnost VETRO-PLUS, a to dohromady 10 nových prodejen ve třech státech.

 

 

Více

6.6.2019
Školili jsme novinky v produktu VENTUS Ekonomika

Pro naše klienty jsme uspořádali školení týkající se novinek v produktu VENTUS® Ekonomika a legislativních změn. Povídali jsme si o užitečných funkcích pro zjednodušení práce ekonomů a účetních. Účastníky ale nejvíce zaujala oblast změn v účtování karetních transakcí, dárkových poukázek či možnost měnit práva v dokladech pro „superuživatele“.


Setkání se odehrálo v designově vyšperkovaném prostředí destilérky R. Jelínka. Školení jsme zakončili velmi zajímavou exkurzí, během kterého nás doprovázela paní Matějčná (ředitelka pro ekonomiku, logistiku a IT). Žasli jsme nad její odbornými znalostmi výrobních technologií, historickém přehledu továrny a především, jak lze pocítit, že pro zaměstnance R. Jelínka to není jen práce, nýbrž koníček.

 

 

 

Více

4.6.2019
Zahájili jsme vstupní analýzu pro slovenské nakladatelství a velkoobchod IKAR

Zahájili jsme vstupní analýzu řešení mySTOCK® a VENTUS® pro slovenské nakladatelství a velkoobchod IKAR. Po detailní konzultaci s vedením společnosti a prohlídce skladu navrhneme řešení pro komunikaci s linkou a kardexy.

Vydavatelský dům vznikl v roce 1990. Dnes najdete v jejich nabídce pestrý žánrový výběr knih pro všechny věkové kategorie: romány, romance, thrillery, sbírky básní, pohádky, kuchařské knihy, encyklopedie, hobby literaturu pro muže i ženy a jiné. Za období od vzniku a působení vydalo nakladatelství přes 5 400 titulů domácích i zahraničních autorů. Aktivity postupně rozšířili na čtenářský Media klub a na velkoobchodní činnost, kterou neustále modernizují, zdokonalují a rozšiřují portfolio distribuovaných knih.

 

 

Více

24.5.2019
Vyhráli jsme výběrové řízení společnosti STOCK Plzeň-Božkov

Jsme hrdí na to, že můžeme v našem portfoliu přivítat dalšího významného českého klienta, tentokrát výrobce nejjemnější tradiční lihoviny a hořkých likérů. Společnost STOCK Plzeň-Božkov dodává na trh více než 40 produktů, mezi které se řadí například známé značky jako Fernet Stock, vodka Amundsen či rum Božkov Tuzemský. Celkem 250 obchodníků bude využívat mobilní řešení myAVIS® jak na území České, tak Slovenské republiky. Hlavním požadavkem bylo sjednocení CRM, v tuto chvíli totiž každé oddělení využívá jiný systém. Kromě standardní implementace realizujeme i speciální požadavky jako nové okno aplikace kontroly skladu, přidání dlaždicového zobrazení do kontroly distribuce a vytvoření lokálních listingů přímo v rámci aplikace. Spolupráce je rozšířena také o implementaci B2B portálu.

 

 

« zobrazit předchozí | 1 až 10 z celkem 166 |


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás