Více aktualit

Více

6.2.2020
Naše datové centrum se drží na špici

Víte, co je nejlépe střeženým místem v KVADOSu? Nejsou to prostory pro parkování, ani lednice v naší zaměstnanecké kavárně, ale datové centrum zajišťující nepřetržitý provoz serverů a dalších technologií.
Jako první z poskytovatelů datových služeb na Ostravsku jsme začali využívat technologii blade serverů a vystavěli pro ně v budově datové centrum, jak je známe dnes. Blade systém se skládá z šasi, ve kterých je vždy několik blade serverů. Díky sdílení šasi a komponent poskytují blade servery oproti klasickým serverům větší výpočetní výkon na menším prostoru, při menší spotřebě elektřiny a jednodušší kabeláži. V důsledku tak snižují náklady na infrastrukturu i provoz.
 

Tento osvědčený způsob provozování serverů je nyní k dostání v novém provedení. Jedná se o technologii Synergy představenou společností Hewlett Packard Enterprise, jež byla v rámci projektu „Modernizace datového centra KVADOS 2019–2021“ implementována i do našeho datového centra v KVADOSu. Synergy vychází z blade technologie, ale pokračuje ještě dál. Komponovatelná infrastruktura umí propojit několik šasi tak, že úplně vše, co je zapojené v Synergy síti, je dostupné z jediného prostředí.

Nová technologie přinese bezesporu mnoho pozitiv, ať už se jedná o rychlejší výpočetní výkon, či rychlejší přístup k datům. Z našeho pohledu umožňuje Synergy jednotně spravovat neomezený počet serverů, a v budoucnu by tak datové centrum mohlo kompletně fungovat pouze na této infrastruktuře.

 

Více

4.2.2020
David Färber se stal ředitelem oddělení služeb

Oddělení služeb ve společnosti KVADOS řídí od 1. ledna 2020 David Färber. Doposud v KVADOSu působil jako Service Delivery Manager a vedl týmy spravující požadavky zákazníků pro řešení VENTUS®, myCASH® a mySTOCK®.

V nové funkci na své předchozí zkušenosti naváže s rozsáhlejšími kompetencemi, kdy zastřeší činnosti celého oddělení služeb pro všechny kvadosí produkty včetně interního ICT oddělení. Ve spolupráci s jednotlivými manažery bude pracovat na dalším zefektivnění komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků. 

„Na kvalitu komunikace klademe veliký důraz a snažíme se, aby konzultanti chápali, že i špatná zpráva je pro zákazníka lepší než zpráva žádná. Snažíme se, aby každý konzultant znal svého zákazníka. Naším krédem, či lépe řečeno filozofií, je, že nejlepší požadavek je takový, který vůbec nevznikne. A vznikne-li, musíme jej identifikovat dříve než zákazník. Proto je činnost našich týmů zaměřena mnohem detailněji než jen na řešení požadavků v běžné pracovní době,“ vysvětluje David Färber.

Právě spokojenost zákazníků je pro pracovníky technické podpory všech kvadosích řešení hybnou silou a hnacím motorem. Proto se pod vedením Davida Färbera oddělení služeb zaměří na další prohloubení vztahů s klienty: „Prostřednictvím našich cenných pracovníků chceme našim zákazníkům poskytovat odborné a maximálně profesionální služby. Věříme, že takovýmto způsobem bude naše oddělení plnit své poslání i nadále,“ dodává nový člen top managementu společnosti David Färber.

 

Více

14.1.2020
Implementujeme nové projekty u stávajících klientů

V rámci aktualizací, implementací a nových nasazení nezapomínáme ani na naše stálé klienty. Ve společnostech PANTA RHEI a VETRO-PLUS došlo k nasazení eKasy. Jedná se o legislativní úpravu slovenského systému EET, díky kterému se budou zasílat data pro lepší kontrolu na centrální server. Nově jsme také nasadili rozsáhlou agendu zálohových faktur pro řešení VENTUS® u našeho klienta Démos trade.

 

 

« zobrazit předchozí | 1 až 10 z celkem 178 |


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás