Více aktualit

Více

30.11.2019
yourK pro podzim & zimu se vydává do hlubin vesmíru

Znáte to. Firemní dokumenty si často žijí svým vlastním životem. Obíhají jednotlivá pracoviště v různě dlouhých cyklech a některá schvalovací razítka se zdají být až miliardy světelných let vzdálená. Čím více se vzdálenosti a velikosti pracovišť zvětšují, tím méně je manažer schopen dohlédnout na to, že vše probíhá podle pravidel a v termínu. Jak ale uhlídat tak důležité dokumenty, jakými jsou smlouvy a směrnice?

Tradičně ale nezůstaneme jen u témat technických, a to například v rubrikách věnovaných gastronomii nebo krásným autům. Chybět nebudou ani aktuální zprávy ze světa našich nových i dlouhodobých klientů.

Pojďme společně vydat na oběžnou dráhu inovací!

Ke stažení ve formátu PDF 

 

Více

18.11.2019
Pomozte nám zlepšit nástroj na řízení firemních procesů a podporu manažerské práce!

Již několik let se věnujeme vývoji softwarové aplikace, která má za cíl zjednodušit a zautomatizovat vnitrofiremní procesy. Cennými jsou pro nás jak vlastní zkušenosti, které jsme v této oblasti nasbírali, tak názory našich stávajících i potenciálních klientů. Rozhodli jsme se proto trochu důkladněji zmapovat tuto problematiku a připravili krátký dotazník. Pomůže nám lépe pochopit vaše potřeby, které zohledníme při vývoji produktu. Zároveň bude velice užitečným zdrojem informací i pro vás!

Nabízíme vám tímto příležitost zjistit, co trápí ostatní firmy na trhu. Jak jsou na tom z hlediska efektivního řízení firmy a podpory manažerské práce? Stále slýcháte spojení digitální kanceláře, úspora času, 4-denní pracovní týden, práce na dálku, automatizace rutinních procesů a více času na “tvůrčí práci”, ale jaká je realita? Všem, kteří se do průzkumu zapojí, poskytneme jeho výsledky. Pojďte zjistit, jaké problémy řeší ostatní firmy ve vašem oboru!

Dotazník si můžete spustit pod tímto odkazem .

Těšíme se na výsledky!

 

Více

8.11.2019
Podzimní myRELEASE zamířilo k našim klientům

V aktuálním vydání newsletteru myRELEASE jsme pro naše klienty připravili novinky, které jsme v posledním čtvrtletí nasadili v našich produktech. Je to již 15 let, co jsme přišli s řešením pro oblast WMS. Donedávna jsme ke každému projektu přistupovali individuálně a připravovali systém klientovi na míru. Vedle jasných výhod však nás a naše zákazníky brzdila delší doba implementace a vyšší pořizovací náklady. Nová verze mySTOCK® WMS STANDARD vychází z dlouholeté zkušenosti, že 80 % základních procesů ve skladu funguje obdobně.

Rozepsali jsme se samozřejmě také o dalších kvadosích produktech. V aplikaci myTEAM® představujeme nový modul pro řízení projektů, pro naše CRM myAVIS® jsme otestovali nové tablety, na kterých ho lze provozovat.

Přečtěte si nový myRELEASE a dozvíte se spoustu užitečných informací!

A pokud Vás kterákoliv zpráva zaujme, kontaktujte náš obchodní tým: obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit také krátké video na YouTube: https://youtu.be/iYa4PF-XsBg.

 

Více

10.9.2019
Implementovali jsme myTEAM u společnosti IBG Česko s.r.o.

Pro přední středoevropskou společnost v oblasti zajištění nesíťové energie jsme implementovali software myTEAM®. Ten si v IBG Česko s.r.o. vybrali v rámci tvorby firemní strategie na další roky a v rámci výběru vhodného nástroje pro podporu manažerského řízení a spolupráce celé společnosti. V tuto chvíli již v produkčním provozu využívají řízení úkolů na strategické i operativní úrovni, v myTEAM® vedou a řídí své porady a část uživatelů také využívá mobilního úkolovníku tak, aby mohli mít všechny své i zadané povinnosti dostupné odkudkoli. V další fázi přibyde řízení smluv a automatizace a řízení směrnic ve společnosti.

 

 

Více

7.8.2019
Nové vydání myRELEASE a produktové novinky

Máme za sebou další aktualizace v našich produktech. Připravili jsme pro Vás proto opět souhrn toho nejdůležitějšího, na čem jsme v uplynulém období pracovali. Možná jste zaregistrovali boom, který doprovází zavedení eKasy na Slovensku. Rádi bychom Vás informovali, že naše produkty VENTUS® a myCASH® jsou na novou legislativu připraveny. Stejně tak jsme zareagovali na změny v souvislosti s novým Systémem sledovatelnosti tabákových systémů.

Systém myTEAM® jsem propojili se službou Dopis Online, návštěva poštovní pobočky je tak minulostí, vše vyřídíte z pohodlí kanceláře. A co naše WMS mySTOCK®? Řízený sklad se neobejde bez vhodných čtecích zařízení. Proto pro Vás pravidelně testujeme novinky na trhu, tentokrát jsme se zaměřili na zařízení našeho partnera Zebra a opět si tak ověřili kompatibilnost s naším WMS klientem.

Přečtěte si nový myRELEASE a dozvíte se spoustu užitečných informací!

A pokud Vás kterákoliv zpráva zaujme, kontaktujte náš obchodní tým: obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit také krátké video na YouTube: https://youtu.be/cVVpHyOUWGQ.

 

Více

12.6.2019
R. Jelínek přechází na novou generaci řešení myAVIS

Po 13 letech používání produktu myAVIS® SFA (Sales Force Automation) přechází RUDOLF JELÍNEK na novou generaci řešení s využívanou technologií Android. Obchodní zástupci tak mohou lépe pracovat s aktuálními informacemi o produktech, kontaktech i s reporty. Kromě základního modulu budou implementovány moduly Obchod, CRM, Logistika a Finance. Uživatelům myAVIS® přinese aplikace zvýšení komfortu při práci v terénu.

 

 

Více

12.6.2019
Systém mySTOCK implementujeme pro našeho klienta EURO NÁŘADÍ

Systém mySTOCK® pro podporu a řízení skladových a logistických procesů vyvíjíme a implementujeme také pro našeho klienta EURO NÁŘADÍ. Cílem je pozvednout skladové procesy a efektivitu na vyšší úroveň, a to zejména zaskladnění z příjmu a vychystání zboží. Dnes skladník vybírá umístění pro zaskladnění dle paměti a zkušenosti, kde co leží. Následně je zboží vychystáváno po jednotlivých objednávkách napříč celým skladem. Nově se bude vychystávat s rozpadem na vychystávací dávky dle práv pracovníků, podle dostupné manipulační techniky a dalších řídících parametrů včetně možnosti připravovat více objednávek paralelně – takzvaný multipicking. Nasazení je plánováno na červenec 2019.

 

 

Více

12.6.2019
Společnost IKN Czech bude využívat řešení myTEAM

Do rodiny našich klientů jsme nedávno přivítali i společnost IKN Czech. Ta vytváří inovativní řešení pro výrobu cementu, vápna, magnezitu, keramzitu, zpracování železné rudy, pro papírenský a chemický průmysl. Při organizaci práce jim bude nově pomáhat řešení myTEAM®, a to konkrétně v oblastech řízení strategických a operativních úkolů či řízení porad. V budoucím období plánuje IKN Czech využívat i modul myTEAM® zaměřený na projektové řízení.

 

 

Více

12.6.2019
Implementace myCASH na dalších prodejnách

Za poslední půlrok jsme implementovali myCASH® do dalších prodejen našich stávajících klientů. Novou pobočku otevřela společnost AMERIGO v OC Olympia Plzeň. Využívají nyní také mobilní kasu, se kterou mohou přejíždět mezi prodejnami. Řešení myCASH® se objevilo na nové pobočce společnosti VELTA Free Shop, která byla otevřena v Rožanech. Nejvíce prodejen ale otevřela společnost VETRO-PLUS, a to dohromady 10 nových prodejen ve třech státech.

 

 

« zobrazit předchozí | 1 až 10 z celkem 169 |


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás