Aktuality společnosti

16.5.2019
Marketingový průzkum

Vzhledem k tomu, že se neustále snažíme zlepšovat nejen naše produkty, služby, ale i přístup k vám všem, našim klientům, dovolte, abychom vás požádali o zodpovězení ankety týkající se naší marketingové komunikace. Průzkum naleznete pod odkazem https://www.survio.com/survey/d/C8V1U3Y8U2T3C9G6W.

Děkujeme,
Váš kvadosí marketing

 

Více

14.5.2019
Pravidená dávka informací o kvadosích produktech

Každé čtvrtletí informujeme naše klienty o těch nejzásadnějších novinkách, které jsme zapracovali v kvadosích produktech. Ani jsme se nenadáli a je tady další číslo newsletteru myRELEASE! Tentokrát se společně podíváme třeba na to, jak snadno spravovat smluvní dokumentaci u vás ve firmě. Systém myTEAM® vyřeší proces schvalování, upozorní na končící platnost nebo blížící se revizi a vždy vám vygeneruje potřebné úkoly.

Naše CRM myAVIS® nově nabízí možnost editace listingů, v pokladním systému myCASH® můžete spustit automatické kontroly slevových karet. Pro systém VENTUS® jsme připravili pro přenos dat nový nástroj, tzv. Business Connector. Co všechno umí? Přečtěte si nový myRELEASE a dozvíte se spoustu užitečných informací!

A pokud Vás kterákoliv zpráva zaujme, kontaktujte náš obchodní tým: obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit také krátké video na YouTube: https://youtu.be/ren2NOdJSI4.

 

24.4.2019
Řady našich klientů rozšíří Řeznictví H+H

Mezi jedno z nejkvalitnějších řeznictví v České republice patří bezesporu rodinné Řeznictví H+H, které je úzce provázáno s naším klientem MP Krásno. Dodavatel čerstvého masa a masných výrobků, jako jsou uzeniny, šunky a zabíjačkové dobroty, má v současné době 27 prodejen (Moravskoslezský, Zlínský a Jihomoravský kraj). Řeznictví H+H dbá na zachování tradice ruční výroby uzenářských specialit, a hlavně na udržování a zvyšování kvality výrobků a služeb poskytovaných zákazníkům. I proto se Řeznictví H+H stalo dalším významným klientem společnosti KVADOS. Od letošního roku je pro obchodní zástupce oporou mobilní CRM myAVIS®. Klient od implementace očekává efektivnější řízení obchodu a obchodních zástupců v terénu, snížení administrativního zatížení, zvýšení prodejů a v neposlední řadě neustálé zlepšování vztahů se zákazníky.

 

 

Více

16.4.2019
HLAVNÍ PROBLÉMY PŘI IMPLEMENTACI DMS/EMS

Jaké jsou nejdůležitější předpoklady pro správný výběr a kvalitní fungování systému pro správu obsahu? Měly by být intuitivní a snadné, aby se s nimi uživatelé sžili a přijali jejich používání. Na druhou stranu musí být robustní, aby plnilo očekávání z pohledu bezpečnosti, nastavení práv a výkonu. Miroslav Hampel (KVADOS, a.s.) vysvětluje, jaké jsou hlavní problémy a požadavky při implementaci DMS/EMS.

Jaké jsou dnes podle vás nejdůležitější předpoklady pro správný výběr a kvalitní fungování systému pro správu obsahu?
Řešení pro správu dokumentů a obsahu by měly být především intuitivní a snadné, aby se s nimi uživatelé sžili a přijali jejich používání. Na druhou stranu musí být robustní, aby plnilo očekávání z pohledu bezpečnosti, nastavení práv a výkonu.

Jaké jsou v současnosti nejčastější problémy českých firem při implementaci DMS/ECM systému? V jakých krocích dělají nejvíce chyb? A jaký přístup se vám při spolupráci na implementaci nejvíce osvědčil?
Hlavním problémem bývá snaha o skok od minimalismu k maximalismu. Počáteční stav shledáváme jako stav, kdy se neevidují žádná metadata, a logika ukládání je postavená na struktuře adresářů. Následně bývá snaha při implementaci DMS o maximalizaci údajů, které potom zatěžují jednotlivé uživatele a vyvolávají odpor k užívání. Dalším klíčovým úskalím bývá nadefinování příliš mnoho typu dokumentů, ale také od začátku nejednotný přístup ke správě metadat.

Je poptávka po DMS/ECM systémech stálá, nebo pozorujete v poslední době nějakou změnu zájmu u zákazníků? Jakých segmentů se to případně týká?
Pozorujeme nárůst poptávky napříč sektory u systému pro správu dokumentu a řízení souvisejících procesů. Významnější nárůst je o obchodních společností střední a větší velikosti.

Jaké faktory podle vás nejvíce ovlivňují uživatelskou zkušenost (user experience) u ECM/DMS systémů (ať už pozitivně či negativně) a potažmo mají největší vliv na produktivitu uživatelů (ať už kladný nebo záporný)? Co v tomto směru nabízí vaše řešení?
Mnohokrát je do implementace nového DMS přenesená logika původního adresářového systému nebo konkrétní řešení DMS si vynucuje zavedení systému správy dokumentů podle jeho interní logiky. Aby byl systém jednoduchý, měli bychom uživatele zbavit, kam dokument uložit a tuto logiku přenést na systém na základě nadefinovaných metadat. Stejně tak je důležité změnit způsob práce při vyhledávání, kdy nejdu hledat dokument, ale zadávám parametry pro jeho vyhledání. To je asi nejzásadnější změna, kterou by mělo zavedení DMS přinést. A právě řešení myTEAM® modul DMS od společnosti KVADOS, a.s. přináší naplnění těchto kritérií.

Můžete uvést nějaký případ implementace DMS/ECM řešení, kdy se podařilo získat pro klienta určitou výhodu nebo funkčnost, kterou původně ani nepožadoval nebo neočekával?
Dnes bývá základním požadavkem na implementaci DMS definován především snadná správa a údržba obsahu. Řízení samotných procesů nad dokumenty je až druhořadé. Klientům jsme přinesli procesy na úrovní předimplementovaných agend jakou jsou Smlouvy a Směrnice. Takže již samotné zavedení jim tyto procesy zprovoznilo, i když to plánovali až v druhém kroku.

 

10.3.2019
Přípravy na konferenci KVADOS DAY 2019 jsou v plném proudu

Přípravy na tradiční konferenci KVADOS DAY, kterou pro naše klienty připravujeme každý rok, jsou v plném proudu. Letošní setkání proběhne ve dnech 16. – 17. května 2019 ve vinném sklepě znojemského hotelu PREMIUM a ponese se v tradičním duchu moravské veselky. Během pracovní části se ohlédneme za kvadosáckými produktovými novinkami a představíme, co chystáme v nejbližší budoucnosti. Večer se naši hosté můžou těšit na pravou moravskou veselku. Sálem se rozezní cimbálová muzika, víno poteče proudem a tančit se bude so rána. Děvčata v krojích budou servírovat tradiční dobroty a chybět nebudou ani zábavné soutěže.
KVADOS DAY je každoroční příležitostí, jak se s našimi klienty potkat i mimo kanceláře a popovídat si nejen o pracovních plánech. Těšíme se na setkání již v květnu!

 

 

Více aktualit


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás