Aktuality společnosti

10.9.2019
Implementovali jsme myTEAM u společnosti IBG Česko s.r.o.

Pro přední středoevropskou společnost v oblasti zajištění nesíťové energie jsme implementovali software myTEAM®. Ten si v IBG Česko s.r.o. vybrali v rámci tvorby firemní strategie na další roky a v rámci výběru vhodného nástroje pro podporu manažerského řízení a spolupráce celé společnosti. V tuto chvíli již v produkčním provozu využívají řízení úkolů na strategické i operativní úrovni, v myTEAM® vedou a řídí své porady a část uživatelů také využívá mobilního úkolovníku tak, aby mohli mít všechny své i zadané povinnosti dostupné odkudkoli. V další fázi přibyde řízení smluv a automatizace a řízení směrnic ve společnosti.

 

 

Více

7.8.2019
Nové vydání myRELEASE a produktové novinky

Máme za sebou další aktualizace v našich produktech. Připravili jsme pro Vás proto opět souhrn toho nejdůležitějšího, na čem jsme v uplynulém období pracovali. Možná jste zaregistrovali boom, který doprovází zavedení eKasy na Slovensku. Rádi bychom Vás informovali, že naše produkty VENTUS® a myCASH® jsou na novou legislativu připraveny. Stejně tak jsme zareagovali na změny v souvislosti s novým Systémem sledovatelnosti tabákových systémů.

Systém myTEAM® jsem propojili se službou Dopis Online, návštěva poštovní pobočky je tak minulostí, vše vyřídíte z pohodlí kanceláře. A co naše WMS mySTOCK®? Řízený sklad se neobejde bez vhodných čtecích zařízení. Proto pro Vás pravidelně testujeme novinky na trhu, tentokrát jsme se zaměřili na zařízení našeho partnera Zebra a opět si tak ověřili kompatibilnost s naším WMS klientem.

Přečtěte si nový myRELEASE a dozvíte se spoustu užitečných informací!

A pokud Vás kterákoliv zpráva zaujme, kontaktujte náš obchodní tým: obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit také krátké video na YouTube: https://youtu.be/cVVpHyOUWGQ.

 

12.6.2019
R. Jelínek přechází na novou generaci řešení myAVIS

Po 13 letech používání produktu myAVIS® SFA (Sales Force Automation) přechází RUDOLF JELÍNEK na novou generaci řešení s využívanou technologií Android. Obchodní zástupci tak mohou lépe pracovat s aktuálními informacemi o produktech, kontaktech i s reporty. Kromě základního modulu budou implementovány moduly Obchod, CRM, Logistika a Finance. Uživatelům myAVIS® přinese aplikace zvýšení komfortu při práci v terénu.

 

 

12.6.2019
Systém mySTOCK implementujeme pro našeho klienta EURO NÁŘADÍ

Systém mySTOCK® pro podporu a řízení skladových a logistických procesů vyvíjíme a implementujeme také pro našeho klienta EURO NÁŘADÍ. Cílem je pozvednout skladové procesy a efektivitu na vyšší úroveň, a to zejména zaskladnění z příjmu a vychystání zboží. Dnes skladník vybírá umístění pro zaskladnění dle paměti a zkušenosti, kde co leží. Následně je zboží vychystáváno po jednotlivých objednávkách napříč celým skladem. Nově se bude vychystávat s rozpadem na vychystávací dávky dle práv pracovníků, podle dostupné manipulační techniky a dalších řídících parametrů včetně možnosti připravovat více objednávek paralelně – takzvaný multipicking. Nasazení je plánováno na červenec 2019.

 

 

12.6.2019
Společnost IKN Czech bude využívat řešení myTEAM

Do rodiny našich klientů jsme nedávno přivítali i společnost IKN Czech. Ta vytváří inovativní řešení pro výrobu cementu, vápna, magnezitu, keramzitu, zpracování železné rudy, pro papírenský a chemický průmysl. Při organizaci práce jim bude nově pomáhat řešení myTEAM®, a to konkrétně v oblastech řízení strategických a operativních úkolů či řízení porad. V budoucím období plánuje IKN Czech využívat i modul myTEAM® zaměřený na projektové řízení.

 

 

Více aktualit


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás