25 years of innovation


Aktuality společnosti

Více

21.5.2018
Mezi kvadosími klienty vítáme společnost Lactalis CZ

Lactalis CZ je členem skupiny Lactalis Groupe a vlastníkem výrobních závodů Mlékárna Kunín a Mlékárna Klatovy. Může se pochlubit nejen skvělými sýry Président a Galbani, ale také vynikajícími jogurty, smetanou či dezerty vyráběnými pod domácí českou značkou.

V řešení myAVIS® našli v Lactalis CZ zalíbení díky jeho intuitivnímu ovládání a atraktivnímu uživatelskému rozhraní. Neméně důležitým faktorem byla silná podpora kvadosího Service Desku, který je zákazníkovi neustále k dispozici pro řešení jakýchkoliv požadavků. Systém myAVIS® najel do ostrého provozu 1. dubna tohoto roku a používá jej devět obchodních zástupců. Kromě základních funkcí CRM využívají obchodníci především cenové průzkumy a druhotné umístění zboží spolu s pořizováním fotografií. Součástí softwaru je také personalistika pro evidenci dovolené či servis aut.

 

Více

3.5.2018
Zahajujeme spolupráci se společností Polskie Młyny

Společnost Polskie Młyny má dlouholetou tradici, na polském trhu působí více než 100 let. Nejstarší mlýn v Nakle zahájil provoz již v roce 1904, od té doby si jejich produkty podmanily srdce všech Poláků. Jako největší polský producent mouky se společnost Polskie Młyny rozhodla využívat kvadosácké softwarové řešení myAVIS®. Obchodní zástupci tak budou mít vždy po ruce aktuální informace o produktech a kontakty, reporty i mapy, vše přehledně a na jednom místě. Náš nový klient očekává od zavedení softwaru především zvýšení efektivity práce, nové možnosti kontroly i využití reportů. Všem dvanácti obchodníkům, kteří se denně pohybují v terénu, by měla tato aplikace přinést zvýšení komfortu a přehledu o svěřeném úseku. Po provedení vstupních analýz a konzultací je nasazení produktu myAVIS®. naplánováno na červen tohoto roku.

 

Více informací vám rád poskytne náš obchodní tým, a to například na e-mailu obchod@kvados.cz.

 

Více

2.5.2018
Nové vydání newsletteru myRELEASE je na světě!

Čas utíká jako voda, ani jsme se nenadáli a je tady další várka produktových aktualizací. Vydali jsme proto nové číslo newsletteru myRELEASE, ve kterém se dočtete, na čem jsme v uplynulém období pracovali a jaká vylepšení jsme pro Vás připravili. A co Vás v newsletteru čeká? Dlouhodobě se snažíme být na špici jak v oblasti vývoje vlastních softwarových řešení, tak i v jejich následném servisu a podpoře uživatelů. Oba tyto principy spojuje zcela nový a od základů inovovaný EXTRANET NG.

V systému VENTUS® můžete nyní vytvářet nabídky vydané rychleji a pohodlněji, a to díky novému multifunkčnímu oknu. Pokladní řešení myCASH® nově umožňuje platit u terminálů ČSOB chytrým telefonem, a to jak v Česku, tak na Slovensku. A jak jsme na tom s implementací GDPR v našich produktech? Také o tom se dočtete v novém vydání newsletteru.

Pokud Vás kterákoliv ze zpráv zaujme, neváhejte kontaktovat náš obchodní tým, který pro Vás připraví řešení na míru, například prostřednictvím e-mailu obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit krátké video na YouTube: https://youtu.be/uNU_uZK_Unk.

 

Více

24.4.2018
Úkoly, kam se podíváš - 1. část seriálu o manažerském řízení

Celý pracovní proces je bez nadsázky plnění úkolů. Řítí se to na vás ze všech stran: tohle je třeba vyřešit, přeposlat, zadat, termín už hoří. Je tedy až s podivem, jak málo sofistikované nástroje jsou pro práci s úkoly využívány. V prvním díle seriálu praktických manažerských tipů si proto posvítíme právě na ně.

 „Nezapomeň mi schválit ten cesťák,“ volá na vás kolega ráno na chodbě. Pak otevřete e-mail a vidíte každý den totéž - úkoly a zase úkoly.
Mohlo by se zdát, že i přes absenci nástrojů pro zadávání, sledování a vyhodnocování úloh středního a vrcholového managementu to v mnoha firmách funguje. Že kolující e-maily a zápisy z porad ve Wordu nebo v Excelu vlastně stačí. Nezřídka je to však vykoupeno tvrdou prací a vynaloženým časem manažerů.

Jednoduché řešení nastíněných problémů přináší řešení myTEAM® a jeho centrální úkolovník pro každého pracovníka:
• úkoly třídí na ty, které zadáváte, a ty, které plníte, hlídá za vás termíny;
• ke každému úkolu lze připojit jakýkoli soubor nebo odkaz;
• úkoly vyplývající z opakujících se firemních procesů se generují automaticky;
• a hlavně – každý vidí všechny své úkoly na jednom místě a nemusí je pracně vyhledávat v několika systémech.


Věci se s myTEAM® dávají do pohybu. Lidé se svými úkoly začínají více zabývat. Je třeba, aby iniciátorem změny bylo samo vedení společnosti, a překonat kritický čas, kdy si organizace na novou metodu práce zvyká. Přesně zadané úkoly, s jasným termínem, správně určeným řešitelem a kontrolou jsou totiž klíčem k úspěchu.

A tom, jak vyzrát na dlouhé, nudné a často neefektivní porady, zase příště!

 

17.4.2018
Magazín yourK získal ocenění v soutěži Zlatý středník

Kvadosácký magazín yourK, který vydáváme dvakrát ročně pro naše klienty, se umístil na předních příčkách v soutěži firemních médií Zlatý středník, a to hned ve dvou kategoriích. Odnesli jsme si třetí cenu mezi nejlepšími B2B časopisy a zároveň druhou v oboru IT. Také náš interní časopis myK neodcházel bez ocenění, odborná porota jej ohodnotila značkou RATED. Na slavnostním galavečeru, který proběhl 16. dubna 2018 v Praze, jsme si ocenění oficiálně převzali a načerpali spoustu inspirace pro další čísla.

Kompletní výsledky soutěže si můžete prohlédnout pod tímto odkazem.

 

Více aktualit


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás