Aktuality společnosti

Více

19.9.2018
Dalším polským zákazníkem KVADOSu je společnost BZK Alco

BZK Alco je jedním z nejvýznamnějších výrobců lihovin v Polsku a je součástí významné obchodní skupiny specializující se na zpracování zemědělských produktů, do níž patří také Bakoma, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra a Bioagra-olej. V návaznosti na úspěšnou implementaci systému myAVIS® ve společnostech Bakoma a Polskie Młyny se vedení BZK Alco rozhodlo jít stejnou cestou a pomocí kvadosáckého řešení pro řízení a správu vztahů se zákazníky výrazně zefektivnit práci svých obchodníků v terénu.

Každodenní úkoly více než 40 obchodních zástupců související s kontrolou prodeje a distribuce nápojů se podstatně zjednoduší. Uživatelé budou mít okamžitý přehled o realizovaných objednávkách, o promo akcích, budou moci dlouhodobě sledovat cenovou hladinu výrobků. Očekávaným přínosem bude zajištění rychlejšího obratu zboží, navýšení prodejů, a především zlepšení distribučních procesů a spolupráce s odběrateli z řad malo- i velkoobchodníků. Spuštění systému myAVIS® v rutinním provozu je naplánováno na říjen tohoto roku.

 

Více

27.8.2018
Informace o podpoře produktu Microsfot SQL Server 2008 R2

Vážení obchodní partneři,

smluvně se zavazujeme podporovat poslední dvě verze externích produktů, v praxi je však podporujeme déle a ve více verzích. Mezním termínem je však ukončení podpory daného produktu ze strany výrobce, tedy v tomto případě společnosti Microsoft.
 

Aktuálně vám oznamujeme, že od 9. 7. 2019 bude ze strany společnosti Microsoft ukončena rozšířená podpora produktu Microsoft SQL Server 2008 R2.

Provozování produktů společnosti KVADOS na výrobcem nepodporovaném databázovém serveru, přináší bezpečnostní a technická rizika, která mohou vést, v konkrétních případech, až k výpadkům systému a následnému neplnění smluvně dohodnutých parametrů SLA. Tato skutečnost představuje významné technické a bezpečnostní riziko, a proto doporučujeme zahájit proces migrace na vyšší podporovanou verzi databázového produktu.

Vzhledem k datu uvedení daného produktu na trh (tedy od roku 2007), byl produkt ve vaší společnosti využíván reálně 7-10 let.

V předstihu také upozorňujeme, že od 14. 1. 2020 bude ze strany společnosti Microsoft ukončena rozšířená podpora operačního systému Microsoft Windows Server 2008 R2, což má stejný a možná ještě významnější dopad na bezpečnost a spolehlivost provozu.

Jsme tedy nuceni vás požádat o informace, jak uvedenou situaci chcete řešit a v jakém čase proběhne migrace na vyšší verzi. Jsme připraveni vám poskytnout plnou součinnost a pomoc při dodávce nových verzí produktů společnosti Microsoft. V některých případech máme možnost dodat tyto produkty za výhodnějších cenových podmínek.

Migraci bude následně potřeba pečlivě naplánovat v určitém harmonogramu, jednotlivých krocích a licencování. Prosím kontaktujte buď odpovědného obchodníka nebo náš ServiceDesk, abychom se s vámi mohli spojit a dohodnout další postup.

 

9.8.2018
Výroční zpráva společnosti KVADOS za rok 2017

Výroční zpráva shrnuje přehled činností a nejdůležitější okamžiky společnosti KVADOS za předchozí rok. Rok 2017 byl rokem plným oslav, ale i práce. Ohlédněte se spolu s námi za úspěšným rokem 2017.

Výroční zpráva ke stažení: ZDE

 

 

7.8.2018
Letní myRELEASE přináší osvěžující novinky

Další dávka produktových aktualizací je na světě! Vydali jsme nové číslo newsletteru myRELEASE, které připravujeme pravidelně pro naše klienty. Dozvíte se zde, na čem pracujeme a jaké novinky právě vyjíždějí z naší produktové dílny. myTEAM® NG představuje zásadní inovaci ve způsobu ovládání a zobrazování pomocí technologie panelů. V čem jsou panely jiné a jaké výhody přinášejí? To a spoustu dalších informací se dozvíte v novém vydání newsletteru.

Jako ochutnávku si můžete pustit videoupoutávku na YouTube: https://youtu.be/WKpUpWrpstY.

 

Více

18.7.2018
Chyba jako výzva

Už nějakou dobu si kladu otázku, jak trendům v nákupním chování nepodlehnout. A z pohledu mé pracovní pozice a odpovědnosti za kvalitní výrobu v KVADOSu naopak zajistit, aby náš software byl stále lepší, vybaven novými funkcionalitami, které vám usnadní a zpříjemní práci a přispějí k její vyšší efektivitě. S každým zásahem do fungujícího systému totiž vzniká riziko zavlečení chyb. Jak to ale řešit v praxi? Jak otestovat pokud možno všechny funkcionality, ve všech zákaznických verzích a specifikacích, a zároveň zajistit, aby vám nová verze byla dodána ve slíbeném čase a za akceptovatelné náklady na testování?

V řešení tohoto rébusu nám pomáhají automatické UI testy. Testy uživatelského rozhraní simulují práci uživatele a dle definovaných testovacích scénářů procházejí jednotlivé funkčnosti a identifikují případné chyby. 

Můžete namítnout, že i přes tato opatření se v nových verzích našeho softwaru chyby objevují. Ano, je tomu tak. Některé funkcionality nejsou zkrátka pomocí automatických testů testovatelné. Obvykle se jedná o oblasti, které pro otestování vyžadují připojení periferií, chyby mohou být způsobeny také specifickými požadavky na výkon nebo se projeví až při souběžné práci uživatelů. 

A jak jsme s automatickými testy daleko? To se dočtete v celém článku časopisu yourK (ke stažení ve formátu PDF)

 

 

Více aktualit


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás