Aktuality společnosti

Více

30.1.2017
HET rozšiřuje využití skladovacího systému mySTOCK, nasadí jej v dalších třech pobočkách

Společnost HET rozšiřuje využití kvadosáckého produktu mySTOCK® pro inteligentní řízené skladování (WMS). Nově jej nasazuje pro tři své expediční sklady, z toho dva na Slovensku (Budimír poblíž Košic a Galanta nedaleko Trnavy) a jeden v Česku (Rousínov u Vyškova). Zahájení provozu řešení je naplánováno na březen. Ve svém centrálním skladu v Ohníči spoléhá tento přední český výrobce barev, laků a dalších malířských výrobků na mySTOCK® už od roku 2014, a to kromě expedičního skladu i ve skladu surovin a obalového materiálu. Právě spokojenost se stávajícím řešením rozhodla o rozšíření do dalších poboček.

Pro sklady, ve kterých bude mySTOCK® nově využíván, zajišťujeme zákazníkovi také kompletní dodávku potřebného hardwaru a jeho instalaci. Týká se to například dodání a konfigurace aktivních prvků, síťové infrastruktury včetně jejího projektu nebo mobilních zařízení pro práci skladníků (PDA Intermec CN51 s operačním systémem Android).

 

Více

25.1.2017
Nechejte se na nové číslo produktového newsletteru myRELEASE nalákat videem

Produktový newsletter myRELEASE patří ke stálým komunikačním kanálům KVADOSu. Protože vychází čtvrtletně, je každé číslo informačně velmi bohaté. Nově tak čtenáře, ale i širší veřejnost lákáme k atraktivním tématům videem. V něm jsou vyzdvižena ta úplně nejzajímavější, kterým jsme se v uplynulém období věnovali. A jaká to jsou? Podívejte se na zmíněné video: youtu.be/tEPU5reW-uU

Líbilo se vám video? Motivovalo vás ke čtení? Chtěli byste touto formou vědět o obsahu newsletteru více? Dejte nám o tom vědět na obchod@kvados.cz. Těšíme se na vaši zpětnou vazbu.

Newsletter již obdrželi naši zákazníci do svých e-mailových schránek a ke stažení je v extranetu. Pokud zatím k našim klientům nepatříte, ale některá z novinek ve videu vás zaujala a rádi byste o ní měli další informace, napište na obchod@kvados.cz nebo zavolejte na 597 403 403.

 

Více

16.1.2017
KVADOS má novou obchodní a marketingovou ředitelku

Společnost KVADOS jmenovala k 1. lednu 2017 na pozici Business and Marketing Director Hanu Prauzkovou. Dosud působila jako Business Development Director se zaměřením na rozvoj prodeje nových produktů a související marketingové podpory. V nové funkci na tuto práci naváže s rozsáhlejšími kompetencemi v řízení komplexní činnosti obchodního a marketingového týmu pro český a slovenský trh. Zaměří se také na strategické řízení obchodních a marketingových aktivit.

Hana Prauzková pracuje v KVADOSu od roku 2010. Vedle business developmentu se aktivně věnovala také key account managementu. Obrátit se na ni můžete ohledně obchodně-partnerské, marketingové či mediální spolupráce, a to na kontaktní telefon +420 734 520 060 nebo e-mail prauzkova@kvados.cz.

 

Více

9.1.2017
Pravidelný audit opět potvrdil dodržování norem ISO

Závěr kalendářního roku již tradičně v KVADOSu patří ověřovacím a dozorovým auditům, při kterých nezávislí kontroloři prověřují dodržování norem ISO. Audit znovu potvrdil shodu našich procesů a činností s normami ISO 9001, 20000 a 27001. Velmi zkušený auditor ocenil naši prozákaznickou orientaci, úroveň nástrojů projektového managementu a popis produktů v online dokumentačním systému Kvadopedie. Zároveň jsme obdrželi nová doporučení a náměty, jak dále procesy zlepšit v oblasti bezpečnosti vývoje produktů či sběru a uchovávání informací o požadavcích zákazníka. Tyto nápady budeme průběžně zapracovávat v nejbližším období.

„Chtěl bych všem kolegům zapojeným do auditu poděkovat, že této oblasti po celý rok věnujete pozornost a řešíte věci tak, aby naše práce byla co nejkoncepčnější a nejkvalitnější. Věřím, že toto úsilí bude mít i do budoucna pozitivní vliv na konkurenceschopnost KVADOSu,“ uvedl po auditu generální ředitel Miroslav Hampel.

 

Více

27.12.2016
Classic Invest využívá maloobchodní řešení myCASH

Společnost Classic Invest, která vlastní a provozuje skupinu různě zaměřených maloobchodů, nyní využívá ve svých prodejnách pokladní systém myCASH®. Součástí řešení jsou i mobilní terminály PDA, které slouží pro příjem zboží, inventury a kontroly sortimentu a další důležité procesy. myCASH® se rovněž stará o evidenci docházky personálu, a to pomocí snímání otisku prstu přímo na pokladním terminálu při přihlášení nebo odhlášení.

Classic Invest je franšízovým partnerem společnosti TRAVEL FREE a pod touto značkou provozuje dvě prodejny ve Strážném a Stožci. Kromě toho má Classic Invest dva duty free shopy na letištích v Pardubicích a Karlových Varech, obchod s chovatelskými potřebami ve Strážném a dvě specializované prodejny s obuví v Praze a v Benešově u Prahy. Celkem tak myCASH® obsluhuje zákazníky společnosti Classic Invest prostřednictvím 12 pokladen.

Protože systém myCASH® obsahuje propracovaný model podpory franšízových sítí, přebírají prodejny TRAVEL FREE provozované společností Classic Invest veškerou logiku, funkce, věrnostní programy a slevové akce a další výhody od vlastníka franšízy. Data jsou samozřejmě sdílená, pro koncové zákazníky tedy rozdíl mezi provozovateli není nijak patrný.

Projekt pro Classic Invest přesto přispěl také k významnému rozšíření celého standardu řešení myCASH®. Přibyla například funkčnost propojení s tankovacími stojany čerpacích stanic přes software Unicode. Po ukončení čerpání pohonných hmot se data o tankování (množství a konečná cena) přenášejí do pokladního systému. Poté jsou tyto informace standardními položkami prodejního dokladu, spolu se sortimentem zakoupeným v prodejně.

 

Více aktualit


O společnosti

O společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKMise, vize, hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínky

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás