Aktuality společnosti

14.1.2020
Implementujeme nové projekty u stávajících klientů

V rámci aktualizací, implementací a nových nasazení nezapomínáme ani na naše stálé klienty. Ve společnostech PANTA RHEI a VETRO-PLUS došlo k nasazení eKasy. Jedná se o legislativní úpravu slovenského systému EET, díky kterému se budou zasílat data pro lepší kontrolu na centrální server. Nově jsme také nasadili rozsáhlou agendu zálohových faktur pro řešení VENTUS® u našeho klienta Démos trade.

 

 

Více

8.1.2020
Systém pro podporu manažerské práce myTEAM získal ocenění IT produkt roku 2019

Systém myTEAM obdržel cenu pro nejlepší IT produkt, a to v kategorii systém pro správu obsahu za rok 2019. Porota ocenila především zajímavé uživatelské rozhraní, přehlednost bez nutnosti podrobných vhledů a celkové řízení dokumentů a týmů.

„Řešení myTEAM® nás zaujalo především tím, jak dokáže automatizovat celou řadu běžných úkonů.  Díky tomu se uvolní ruce zaměstnancům i manažerům pro smysluplnější a produktivnější práci, aniž by však ztráceli podrobný přehled nad celým podnikem, nad jeho řízením i organizováním pracovních činností.“

 

 Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

 

Více

30.11.2019
yourK pro podzim & zimu se vydává do hlubin vesmíru

Znáte to. Firemní dokumenty si často žijí svým vlastním životem. Obíhají jednotlivá pracoviště v různě dlouhých cyklech a některá schvalovací razítka se zdají být až miliardy světelných let vzdálená. Čím více se vzdálenosti a velikosti pracovišť zvětšují, tím méně je manažer schopen dohlédnout na to, že vše probíhá podle pravidel a v termínu. Jak ale uhlídat tak důležité dokumenty, jakými jsou smlouvy a směrnice?

Tradičně ale nezůstaneme jen u témat technických, a to například v rubrikách věnovaných gastronomii nebo krásným autům. Chybět nebudou ani aktuální zprávy ze světa našich nových i dlouhodobých klientů.

Pojďme společně vydat na oběžnou dráhu inovací!

Ke stažení ve formátu PDF 

 

Více

18.11.2019
Pomozte nám zlepšit nástroj na řízení firemních procesů a podporu manažerské práce!

Již několik let se věnujeme vývoji softwarové aplikace, která má za cíl zjednodušit a zautomatizovat vnitrofiremní procesy. Cennými jsou pro nás jak vlastní zkušenosti, které jsme v této oblasti nasbírali, tak názory našich stávajících i potenciálních klientů. Rozhodli jsme se proto trochu důkladněji zmapovat tuto problematiku a připravili krátký dotazník. Pomůže nám lépe pochopit vaše potřeby, které zohledníme při vývoji produktu. Zároveň bude velice užitečným zdrojem informací i pro vás!

Nabízíme vám tímto příležitost zjistit, co trápí ostatní firmy na trhu. Jak jsou na tom z hlediska efektivního řízení firmy a podpory manažerské práce? Stále slýcháte spojení digitální kanceláře, úspora času, 4-denní pracovní týden, práce na dálku, automatizace rutinních procesů a více času na “tvůrčí práci”, ale jaká je realita? Všem, kteří se do průzkumu zapojí, poskytneme jeho výsledky. Pojďte zjistit, jaké problémy řeší ostatní firmy ve vašem oboru!

Dotazník si můžete spustit pod tímto odkazem .

Těšíme se na výsledky!

 

Více

8.11.2019
Podzimní myRELEASE zamířilo k našim klientům

V aktuálním vydání newsletteru myRELEASE jsme pro naše klienty připravili novinky, které jsme v posledním čtvrtletí nasadili v našich produktech. Je to již 15 let, co jsme přišli s řešením pro oblast WMS. Donedávna jsme ke každému projektu přistupovali individuálně a připravovali systém klientovi na míru. Vedle jasných výhod však nás a naše zákazníky brzdila delší doba implementace a vyšší pořizovací náklady. Nová verze mySTOCK® WMS STANDARD vychází z dlouholeté zkušenosti, že 80 % základních procesů ve skladu funguje obdobně.

Rozepsali jsme se samozřejmě také o dalších kvadosích produktech. V aplikaci myTEAM® představujeme nový modul pro řízení projektů, pro naše CRM myAVIS® jsme otestovali nové tablety, na kterých ho lze provozovat.

Přečtěte si nový myRELEASE a dozvíte se spoustu užitečných informací!

A pokud Vás kterákoliv zpráva zaujme, kontaktujte náš obchodní tým: obchod@kvados.cz.

Jako upoutávku si můžete pustit také krátké video na YouTube: https://youtu.be/iYa4PF-XsBg.

 

Více aktualit


O společnosti

O společnostiHistorie společnostiReferenceOceněníCertifikaceMagazín yourKVize a hodnotySpolečenská odpovědnostPřijaté grantyVšeobecné obchodní podmínkyGDPR

PartneřiPro médiaKe staženíKontaktyExtranetPolitiky


Nahoru Kontaktujte nás